niedziela, 3 czerwca 2012

Demi Lovato o Niallu dla magazynu "We Love Pop"

Przedstawiam Wam skan z magazynu "We Love Pop", gdzie Demi Lovato w wywiadzie wspominała także o Niallu! Poniżej dodałam skan oraz tłumaczenie!
Zobacz!
 

W twojej opinii kto jest lepszy: 1D czy The Wanted?

One Direction w całym zakresie! Jestem wielką fanką 1D! Uwielbiam Nialla, jest baaardzo uroczy. Słyszałam, że jest słodki oraz że jest ciasteczkiem.

Jeżeli mogłabyś się tulić do jednego z członków One Direction, który by to był?

Tuliłabym się do Nialla. Jestem nim trochę zauroczona. Słyszałam, że wszyscy tutaj lubicie Harry’ego? Jednak dla nas w Ameryce wszystko kręci się naokoło Nialla. On ma bardzo amerykański wygląd, więc go kochamy!

Kto obecnie jest najgorętszym facetem w świecie pop’u?

Najgorętszy facet w pop…Ok, jest ich dwóch. Pierwszy to Bruno Mars – uważam, że jest bardzo uroczy i całkowicie bym go przytuliła, a drugim jest Adam Levine. Ale nie ma sposobu w jakim mogłabyś zastąpić jego poprzednią dziewczynę, [pewna rosyjska modelka] ona jest taka gorąca, to nieludzkie! Oh i Niall! On mógłby być numerem jeden oczywiście.

(Nie wiem jak Wy, ale ja też jestem wierną fanką Nialla! ;D)
Źródło: onedirectionargentinaoficial

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz